כיצד לשמור על קשר עם לקוחות העסק?

אוגוסט 24, 2020 By offers4u

כיצד לשמור על קשר עם לקוחות העסק?

מערכת ממוחשבת לשליחת SMS היא הדרך היעילה והטובה ביותר לשמירה על קשר רציף עם קהל לקוחות גדול.
באמצעות המערכת יכול העסק לשלוח לקהל לקוחותיו מידע שיווקי מכל סוג במהירות וביעילות.

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מראים,
כי סיפוק ושביעות רצון הלקוח כבר אינה מספיקה לבניית נאמנות של הלקוח כלפי החברה או השירות אותו הוא מקבל. מדוע?
מכיוון שהלקוחות כיום מחוזרים מדי/דורשים מדי/תובעניים מדי.
לצערנו כל הסימנים מראים כי התופעה רק תלך ותחמיר.
זאת הסיבה שבגללה כדאי לכל חברה לשים בראש סדר העדיפויות את שימור הלקוחות הקיימים.
מומחים מתחום השיווק מסכימים כי הרבה יותר קשה למכור מוצר או שירות ללקוח חדש מאשר ללקוח קיים,
כך שההמלצה החד משמעית של אנשי המקצוע היא לטפח את הקשר עם הלקוחות באופן שוטף.

 

שמרו על קשר עם הלקוח:

רמת הנאמנות והזיכרון של הלקוח כלפיך תפחת ככל שחולף זמן רב יותר מבלי שיצרת עימו קשר כלשהו,
בדיוק כפי שקורה בין חברים. לכן שליחת חומר מקצועי, הודעה על מבצע, ברכה ליום הולדת או סתם תזכורת שהרבה זמן לא נפגשתם.
דרך קלה, מהירה ופשוטה לשמירה על קשר עם הלקוח היא באמצעות מערכת לשליחת SMS.
עם הפיכתו של המכשיר הנייד לחלק בלתי נפרד מחיינו,היה זה רק עניין של זמן עד ששליחת הודעות SMS תהפוך לכלי שיווקי מהיעילים ביותר.
לשליחת הודעות SMS, יש יתרון ניכר על פני שליחת מיילים שיווקיים והוא המידיות.
מרבית הודעות SMS אשר נשלחות על ידי עסקים לקהל הלקוחות שלהם, נקראות תוך  דקות ספורות מהרגע שהן מגיעות אל מכשיר.
שליחת הודעה בSMS  היא שיטת שיווק מהירה, וזולה ובוודאי אם משווים אותה לאופציות פרסום ושיווק אחרות כגון פרסום במדיה האלקטרונית,
שלטי חוצות, אנשי מכירות העלאת סרטונים לרשת וכד'. כאשר משתמשים במערכת SMS,
השליחה למספר רב של לקוחות נעשית בלחיצת כפתור אחת, מקסימום לקוחות במינימום זמן.
באמצעות ניסוח מסר שיווקי נכון ומשכנע של  SMS שיווקי נכון ניתן לטפח את הקשר עם הלקוחות,
ליידע על מבצעים והטבות, לנהל קמפיינים שיווקיים ממוקדים ולהזין את מועדון הלקוחות במידע מעודד רכישה
ומניע לפעולה כך ניתן לשמר ולהגדיל את קהל הלקוחות.

SMS

מערכת לשליחת SMS

מאפשרת לנו לשלוח הודעות לא רק באופן מיידי אלא גם הודעות מותאמות אישית ולכן ניתן לשלוח תוכן אישי לכל קבוצה רלוונטית,
אקטואליות, בידיעה ברורה שהנמען יקבל אותן באופן ויחס אישי.
אז אמנם שליחת הודעות באמצעות SMS הוא כלי ותיק ויש שיגידו אפילו ישן, אך עובדתית הוא עובד.
ואם נוסיף לכך את העובדה כי מחקרים מוכיחים שהודעות SMS זוכות להיענות הכי גבוהה מצד לקוחות,
אז המגמה ברורה מדובר בטרנד חזק והוא כאן כדי להישאר.